Fiksumpi siivous- ja puhdistuspalvelu tarjoaa läpinäkyvän kuukausihinnoittelumallin, joka mahdollistaa ennakoitavat kustannukset ilman yllätyksiä. Asiakas maksaa palvelusta vain silloin, kun työn laatu ja sovitut tavoitteet täyttyvät.
Palveluun sisältyy n. 200 neliöisen toimitilan (noin 6–10 henkilön työpisteet) ylläpitosiivous, joka sisältää toimistotilojen, keittiön ja saniteetti- ja sosiaalitilojen puhdistuksen. Pölyjen pyyhinnän, roskien tyhjennys ja vienti, mattojen imuroinnin ja lattioiden pesut. Hintamme sisältävät aina vastuulliset ja turvalliset puhdistusaineet ja -välineet.
Siistit ja puhtaat toimitilat ovat yrityksesi käyntikortti ulospäin. Kaikki tilat luovat mielikuvaa brändistäsi ja toiminnan sekä ammattitaidon laadusta kokonaisvaltaisemmalla tasolla. Olemme Fiksumpi siivouskumppanisi, kun haluat luoda vaikutuksen edustavilla tiloillasi asiakkaillesi ja henkilökunnallesi.
Laadukkaalla siivouksella ja puhdistuksella vaikutat toimitilojen sisäilman laatuun ja työympäristön viihtyvyyteen. Säännöllinen siivous ja tilojen puhdistus auttaa pitämään tilat siisteinä ja järjestyksessä sekä säilyttämään niiden kunnon pidempään hyvänä, mikä taas auttaa edistämään työn tuottavuutta lisääntyneenä työntekijöiden hyvinvointina ja työssä viihtymisenä.
Puhdas ja siisti porras- ja rappukäytävä ovat taloyhtiön käyntikortti. Jo sisääntulo kertoo, että taloyhtiössä pidetään huolta kaikista tiloista ja asukkaiden viihtyvyydestä. Kaduilta sisään tuleva hiekka ja roska on hyvä poistaa laadukkaan, tehokkaan ja säännöllisen ylläpitosiivouksen sekä vuosittaisen perussiivouksen avulla.
Myymälätila on jokaisen kauppiaan käyntikortti. Asiakaskokemuksen luominen alkaa, kun asiakas astuu sisään myymälään. Siistit ja puhtaat myymälätilat luovat positiivisen vaikutuksen sekä työntekijöiden kuin asiakkaiden viihtyvyyteen sekä ostospaikan valintaan. Hyvin tehty, laadukas ja jatkuva ylläpitosiivous sekä säännölliset perussiivoukset takaavat pidemmän elinkaaren lattia- ja pintamateriaaleille sekä erilaisille tiskeille ja altaille.
Hyvin ja laadukkaasti siivottu julkinen tila on miellyttävämpi ja houkuttelevampi niin kävijöille kuin henkilöstöllekin. Puhdas ympäristö parantaa viihtyvyyttä ja antaa tiloista positiivisen ensivaikutelman.
Julkisissa tiloissa liikkuu paljon ihmisiä, joten puhdistus on kriittistä, jotta bakteerit, virukset ja allergeenit eivät pääse leviämään. Tämä on erityisen tärkeää sairaaloissa, kouluissa ja isommissa tapahtumatiloissa sekä muissa terveyttä edistävissä tai haavoittuvissa ympäristöissä.
Puhtaat lattiat ja muut pinnat vähentävät liukastumis- ja kaatumisriskejä. Huolellisesti puhdistetut tilat ja asianmukainen siivous vähentävät myös altistumista haitallisille kemikaaleille ja epäpuhtauksille.
Säännöllinen ja tehokas ylläpitosiivous sekä perusteellisemmat vuosisiivoukset estävät pintojen kulumista ja säästävät pitkällä aikavälillä korjauskustannuksissa. Pinttynyt lika voi vahingoittaa pintoja pysyvästi, joten säännöllinen puhdistus auttaa säilyttämään tilat hyväkuntoisina pidempään.
Puhdas ikkuna avaa näkymän maailmaan – ja luo valoisuutta sisätiloihin. Ikkunoiden pesu poistaa sään, ilman ja pölyn aiheuttamat jäljet ja varmistaa kirkkaat näkymät sekä siistin vaikutelman toimitiloista. Säännöllinen ikkunanpesu pidentää ikkunoiden elinkaarta ja parantaa yleisilmettä huomattavasti.
Suursiivous tuo tiloihin uutta eloa ja raikkautta. Tämä perusteellinen siivous ulottuu jokaiseen nurkkaan ja pintaan, myös niihin, joita päivittäinen ylläpitosiivous ei kata. Suursiivous sopii erinomaisesti esimerkiksi sesonkien vaihtuessa tai ennen suuria tapahtumia, jolloin halutaan erityisen edustava ja huolellisesti puhdistettu ympäristö.
Remontin tai rakennusprojektin jälkeen jäljelle jää pölyä, likaa ja rakennusjätettä. Remontti- ja rakennussiivous poistaa kaikki nämä perusteellisesti ja tekee tilasta turvallisen ja valmiin käyttöön. Huolellinen työskentely estää pölyn leviämisen ja varmistaa, että tilat täyttävät odotukset heti alusta lähtien.
Muutto- tai loppusiivous on olennainen osa sujuvaa muuttoprosessia. Se varmistaa, että tilat ovat uuden asukkaan tai käyttäjän kannalta raikkaat ja moitteettomat ja täyttävät vuokrasopimuksen vaatimukset. Siivous kattaa kaikki pinnat, kaapit ja nurkat, jotta tila on valmis seuraavaan asukkaan/asiakkaan käyttöön.
Hälytyssiivous on ratkaisu kiireisiin ja odottamattomiin tilanteisiin, joissa tilat on puhdistettava nopeasti ja luotettavasti. Tämä palvelu vastaa tarpeisiin esimerkiksi onnettomuuden, äkillisen sotkun tai tapahtuman jälkien siivoamisessa.
Eritteiden ja erikoissiivouksen tilanteet vaativat nopeaa, ammattimaista ja hygieenistä toimintaa. Tällaisessa siivouksessa käytetään erityisiä puhdistusmenetelmiä ja -aineita, jotka varmistavat tehokkaan ja turvallisen lopputuloksen niin ihmisille kuin ympäristöllekin.
Kaikki siistijämme ovat koulutettuja, kokeneita ja ammattitaitoisia. Tällä varmistamme, ettei siivouksen aikana käytetä vääriä aineita tai menetelmiä, jotka voisivat vahingoittaa tiloja tai tiloissa asioivia/asuvia/työskenteleviä henkilöitä.
Ammattimaiset siistijämme ovat myös koulutettuja ja kokeneita toimimaan luotettavasti ja huolehtimaan asiakkaan yksityisyydestä sekä turvallisuudesta. Asiakas voi luottaa, että työ tehdään vastuullisesti, ilman että omaisuus tai tietoturva on vaarassa.
Maksamme työntekijöillemme oikeudenmukaista palkkaa ja huolehdimme heidän hyvinvoinnistaan. Tyytyväinen ja hyvinvoiva henkilöstö on sitoutunut työhönsä ja tarjoaa korkealaatuista palvelua. Tämä varmistaa jatkuvasti tasaisen palvelun laadun asiakkaan tiloissa.
Räätälöimme siivouspalvelut asiakkaan aikataulujen, erityistarpeiden ja toiveiden mukaan, jotta siivous ei häiritse työpäivää, arkea tai juhlaa. Palvelu voi sisältää myös lisäsiivousta kiireisinä aikoina tai erityiskohteiden puhtaanapitoa.
Jokainen siivouskäynti täyttää laadunvalvontakriteerit. Siivoustyönjohto tekee säännöllisiä tarkastuksia, joiden avulla varmistamme, että kaikki työvaiheet ja laatuvaatimukset toteutuvat. Tämä tarkoittaa asiakkaalle, että palvelu pysyy korkealaatuisena ja siivouksen laatu on johdonmukaista.
Laadukkaasta siivouksesta maksaminen on investointi toimitilojen tai kodin pitkäikäisyyteen, käyttäjien/asukkaiden terveyteen ja yrityksen imagoon. Se vähentää tilojen huoltokustannuksia, lisää viihtyisyyttä ja auttaa asiakasyrityksiä näyttämään parhaalta mahdolliselta asiakkailleen ja työntekijöilleen.
Puhdas toimitila parantaa työntekijöiden hyvinvointia ja lisää työtehoa. Säännöllinen ja laadukas siivous tekee tiloista kutsuvia niin asiakkaille ja vierailijoille kuin henkilöstölle, mikä parantaa yrityksen mainetta ja luo ammattimaisen vaikutelman.
Tarjoamme siivouspalveluja, joissa minimoidaan allergian aiheuttajat, kuten pöly ja hajusteet. Tämä takaa asiakkaille turvalliset tilat myös niille, jotka kärsivät herkkyyksistä tai allergioista, ja edistää terveellistä sisäilmaa.
Käytämme vain laadukkaita ja asianmukaisesti huollettuja siivousvälineitä, jotka eivät naarmuta pintoja tai aiheuta vahinkoa. Tämä pidentää pintojen ja kalusteiden käyttöikää, mikä säästää asiakkaan kustannuksia pitkällä aikavälillä.
Käyttämämme puhdistusaineet valitaan kohteen ja pintojen mukaan. Näin varmistamme, että kemikaaleja käytetään turvallisesti ja että puhdistusaineet eivät vahingoita materiaaleja tai altista haitallisille epäterveellisille aineille.
Käyttämämme puhdistusaineet ovat kotimaisia ja ympäristöystävällisiä. Huolehdimme myös jätteiden asianmukaisesta kierrätyksestä.
Kiinnitämme huomiota siihen, että siivous ei jätä esteitä kulkuväylille tai aiheuta liukastumisvaaraa. Huolehdimme siitä, että tilat ovat turvallisia ja viihtyisiä kaikille käyttäjille heti siivouksen jälkeen.
Käytämme ympäristöystävällisiä, kotimaisia, pitkälle vastuullisesti tuotettuja puhdistusaineita, jotka ovat turvallisia niin käyttäjille kuin ympäristölle. Näin vähennämme haitallisia päästöjä ja suojelemme luontoa. Jokainen käyttämämme puhdistusaine on jäljitettävissä, mikä tuo toimintaan läpinäkyvyyttä ja mahdollistaa vastuulliset valinnat.
Emme käytä kertakäyttövälineitä, vaan kestäviä, uudelleenkäytettäviä siivousvälineitä, mikä vähentää jätettä ja tukee kestävää kehitystä. Suosimme muovittomuutta (mahdollisuuksien mukaan emme käytä enää roskakoreissa muovipusseja yms.). Huolehdimme myös jätteiden asianmukaisesta kierrätyksestä.
Kaikki siivousvälineet pestään ja huolletaan säännöllisesti, eikä niitä käytetä puhdistamatta kohteesta toiseen. Tämä estää bakteerien leviämisen ja varmistaa hygieenisen lopputuloksen.
Työntekijämme saavat kunnollisen korvauksen työstään. Siistijän palkka on kilpailukykyinen ja vertailukelpoinen muiden ammattialojen, kuten lähihoitajien palkkojen kanssa. Emme tingi työajasta. Työntekijöillä on aina riittävästi aikaa tehdä työnsä kunnolla korkeiden laatuvaatimuksiemme mukaisesti ja vastuullisesti. Lisäksi koulutamme henkilökuntaamme jatkuvasti, jotta työntekijämme pysyvät ajan tasalla uusimmista siivousmenetelmistä ja -välineistä.
Asiakasturvallisuus on meille prioriteetti. Emme koskaan koske asiakkaan henkilökohtaisiin tavaroihin, kuten papereihin tai muihin arkaluonteisiin materiaaleihin ilman lupaa. Työntekijämme noudattavat tiukkaa salassapitoa ja vaitiolovelvollisuutta kaikissa asiakaskohteissa. Voit luottaa, että tietosi ja tilasi ovat turvassa.
Suunnittelemme siivouksen aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Toteutamme juuri sen, mitä asiakas haluaa, ja hieman enemmän. Jokainen siivoustehtävä hoidetaan osaavan ja kokeneen henkilöstömme toimesta, joka perehdytetään juuri teidän tiloihinne ja vaatimuksiinne. Valitsemme asiakkaillemme sopivimmat siistijät, jotta voimme taata laadukasta – toiveisiin ja tarpeisiin sopivaa palvelua.
Toimintamme arvojen ytimessä vaikuttavat avoimuus, aito palveluasenne ja asiakaslähtöinen joustavuus – tavoitteemme on tarjota vain parasta ja Fiksuinta sekä tehdä yhteistyöstä mahdollisimman sujuvaa ja läpinäkyvää. Henkilöstömme, esihenkilömme ja yrityksemme johto ovat kaikki sitoutuneita korkeaan ammattitaitoon ja jatkuvaan palveluidemme kehittämiseen, jotta voimme vastata muuttuviin tarpeisiin nopeasti ja luotettavasti.
Koulutamme työntekijöitämme säännöllisesti ja pidämme huolta heidän ammattitaidostaan. Teemme työt sovitun mukaisesti ja joustavasti asiakkaan toiveiden mukaan – tilaat meiltä palveluita juuri niin kauan kuin haluat, ja sitoudut palveluihimme juuri niin pitkäksi aikaa kuin hyvältä ja Fiksulta tuntuu.
Hinnoittelumme perusteet ovat avoimia ja läpinäkyviä. Hintaamme sisältyy aina laadukkaat ja vastuullisesti ammattikäyttöön tuotetut ja tarkoitetut siivous- ja puhdistusaineet sekä ergonomiset ja laadukkaat välineet ja muut siivous- ja puhdistustuotteet. Emme käytä hinnoittelussamme ylimääräisiä palvelu- tai lisämaksuja.
Noudatamme kaikessa toiminnassamme Kiinteistöpalvelualan työehtosopimusta. Pidämme huolen, että työntekijöidemme palkkaus on motivoivaa ja työajat aina realistisia palvelumme korkean laadun varmistamiseksi. Tämä tarkoittaa, että työntekijöidemme työajat, palkat, lisät ja korvaukset, kuten yö-, ilta-, sunnuntai- ja pyhäpäivien lisät määräytyvät alan TES mukaisesti. Tämä sitoutuminen alan standardeihin takaa, että tarjoamme työntekijöillemme oikeudenmukaiset työolosuhteet, mikä heijastuu myös palvelumme laatuun ja työntekijöidemme motivaatioon ja työhön sitoutumiseen.
Kaikissa Smart Siivouspalvelut Oy siivous- ja puhdistuspalveluissa noudatetaan Kiinteistöpalvelualan yleisistä sopimusehdoista (KP YSE 2007) mukailtuja yrityksen sopimus- ja palveluehtoja. Nämä ehdot takaavat asiakkaillemme luotettavat ja läpinäkyvät palvelusopimukset siivouksen ja toimitilapalveluiden osalta. Sovellamme näitä ehtoja kaikissa tarjouksissamme, tilausvahvistuksissamme ja palvelusopimuksissamme, mikä takaa asiakkaillemme selkeät, reilut ja ennen kaikkea Fiksut toimintaperiaatteet.
Smart Siivouspalvelut Oy on aktiivinen toimija, joka kuuluu alan tärkeimpiin järjestöihin. Olemme ylpeitä jäsenyyksistämme Suomen Puhtausala Ry:ssä, Suomen Kotityöpalvelut Ry:ssä, Pohjanmaan Kauppakamarissa sekä Kiinteistötyönantajat Ry:ssä. Näiden kumppanuuksien ansiosta pysymme jatkuvasti ajan tasalla puhtausalan parhaista käytännöistä ja kehitämme palveluitamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeita.
Palveluidemme toiminnanohjauksessa hyödynnämme Workinfo.app-sovellusta, joka mahdollistaa joustavan ja tehokkaan siivouksen ja puhdistuspalveluiden hallinnan. Tämän innovatiivisen järjestelmän avulla varmistamme, että palvelumme toteutuvat ajallaan, läpinäkyvästi ja asiakkaidemme toiveiden mukaisesti.
© Smart Siivous 2025